هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شایان کیش

  

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش هتلی تک ستاره است که در بلوار خاتم کیش واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر 15 دقیقه با ماشین می باشد که امکاناتی مانند سرویس و تاکسی جهت رفت و آمد به مناطق مختلف برای میهمانان تور کیش فراهم شده است.این هتل آماده پذیرایی از همه مسافران و حتی گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش هستند،نیز می باشد.

هتل آسیا کیش 19 باب اتاق دارد که داراي 80 تخت مي باشند .این اتاق ها دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان و به صرفه در کیش هستند،این هتل بهترین انتخاب می باشد.

امکانات و خدمات هتل آسیا کیش:

لابی- لاندری- کافی شاپ- صندوق امانات- اینترنت- تاکسی سرویس- سیستم اطفای حریق- رستوران- کافی شاپ- فضای سبز- تهویه مطبوع و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیا کیش می باشند که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از جمله هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات می باشد که اخیرا موردی بازسازی قرار گرفته است .این هتل در خیابان میر مهنا و بلوار خاتم الانبیاء قرار گرفته و فاصله آن تا ساحل و مسجد جامع جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار عرب های کیش و اسکله میرمهنا و نیز حمل و نقل شهری فاصله کمی دارد.مسافران تور کیش برای خرید و بازدید از اسکله تفریحی نیز می توانند از سرويس هاي موجود در هتل استفاده نمایند.

 امکانات هتل دیدار کیش:

هتل دیدار کیش داراي 52 اتاق و 140 تخت می باشد که اتاق های آن بسیار تمیز بوده و فضایی دلنشین و آرام را برای میهمانان تور کیش فراهم می آورد. در این هتل اینترنت به صورت وایرلس موجود می باشد و رفتار بسیار خوب و محترمانه کارکنان هتل باعث جذب گردشگران به این هتل شده است و قطعا میهمانان تور کیش اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش از جمله هتل های ساحلی و تک ستاره کیش می باشد که دارای فضایی آرام و به دور از ازدحام و شلوغی است . این هتل در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و ساحل اختصاصی آن برای بازی کودکان محیطی امن و مناسب می باشد.هتل کوثر کیش با این که کمی دور از مراکز خرید است اما تا فرودگاه کیش  فقط 8 دقیقه فاصله دارد.این هتل همچنین برای آن دسته از مسافران که به دنبال هتلی خوب با قیمت ارزان هستند بسیار مناسب می باشد.هتل کوثر کیش 24 اتاق و مجموعا ۶۵ تخت دارد که همه آنها تمیز و دارای امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی و ...می باشد و مسافران تور کیش با اقامت در آن سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

امکانات هتل کوثر کیش:

پارکینگ، رستوران،کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، اینترنت، تهویه مطبوع کامل، سوئیت، صندوق امانات، لابی، نمازخانه، و....از جمله امکانات هتل کوثر کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: